Urmează

București-Ilfov | Apel dedicat sprijinului IMM pentru transformarea digitală avansată

Vloarea finanțării: 25.000€ - 200.000€
Contribuția prorpie: Solicitantul trebuie să asigure o cofinanțare de minimum 10% din cheltuielile eligibile.
ÎNSCRIE-TE ACUM

Solicitanți eligibili

Beneficiarii eligibili sunt IMM-urile cu sediul social în regiunea București-Ilfov:

  • microîntreprindere,
  • întreprindere mică,
  • întreprindere mijlocie.

Cheltuieli eligibile

Cheltuieli directe: 

  1. Cheltuieli cu achiziția de active corporale și necorporale necesare transformării digitale avansate – adoptarea noilor tehnologii, instrumentelor și serviciilor digitale utilizând sisteme TIC/ERP/CRM/RPA/IoT/AI etc. pentru:
    • derularea proceselor interne,
    • automatizarea/digitalizarea producției,
    • managementul resurselor umane prin instrumente online pentru telemuncă,
    • atribuirea de sarcini și urmărirea îndeplinirii acestora de la distanță,
    • managementul datelor financiare,
    • managementul relațiilor cu furnizorii și clienții,
    • managementul resurselor prin automatizarea/programarea comenzilor pentru a preveni epuizarea resurselor/stocarea excesivă în avans,
    • distribuția produselor,
    • colectarea și analiza de date etc.
  2. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru implementarea soluțiilor de securitate cibernetică pentru rețele, dispozitive, aplicații, sisteme etc. pe perioada de implementare a proiectului.
  3. Alte tipuri de cheltuieli eligibile directe necesare pentru transformarea digitală avansată, care reies din auditul de maturitate digitală.
  4. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru elaborarea cererii de finanțare, a planului de digitalizare și a auditului de maturitate digitală, care va include nivelul de digitalizare inițial și soluția digitală propusă pentru transformare digitală avansată și anexele acestora.

Cheltuieli indirecte: 

  1. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii privind managementul implementării proiectului.
  2. Cheltuieli aferente achiziționării de servicii privind auditul IT al proiectului și expertiză contabilă/declarația expertului contabil.
  3. Activități obligatorii de comunicare și vizibilitate aferente proiectului.

Solicită o consultanță inițială gratuită pentru acest apel de proiecte completând formularul de mai jos

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Google reCaptcha: Cheie de site invalidă.

Trimite-ne un mesaj și vom reveni spre tine cât mai curând posibil

Google reCaptcha: Cheie de site invalidă.